2020. július 18., szombat

Limited Lifetime


Szigetvár

Nézegettem csaptelepeket. Elkezdett csöpögni a fürdőszobában a csap. Mivel ezt újabban kétévente teszi és ha kijön a szakember és ránéz, akkor az kétszáz dollártól kezd ketyegni, arra gondoltam, smucig leszek és megnézem, meg tudom-e csinálni. Aztán arra gondoltam, hogy két év múlva már megint csinálhatom meg és elkezdtem magam sajnálni.

Aztán megvilágosodtam.

Ha szét kell szedni és utána össze kell rakni, akkor már egyszerűbb kicserélni. És ha megakadok, akkor jöhet a mesterember és lehet neki perkálni.

Elkezdtem nézegetni először a közeli barkácsboltokban, de az Amazonon nagyobb volt a választék és kihozzák házhoz és a nem jó ingyen visszaviszik. Ezzel pedig nehéz versenyezni.

Nézegettem az Amazonon a csaptelepeket és az egyiknél észrevettem egy felirást: Limited Lifetime.

Persze először arra gondoltam, hogy a gyártó becsületes és bevallja, hogy ő bizony hisz a tervezett avulásban és a terméke egy meghatározott idő után molekuláira esik szét és a gejzírként kitörő víz maradványait bemossa a lefolyóba és majd ezek a Nagy-Sós-tóban atomjaikra hullanak.

Old Faithful

Utána természetesen megértettem, hogy itt Limited Lifetime Warranty-ra gondoltak. De akkor is vicces.


Limited Lifetime

Nincsenek megjegyzések: