2020. július 24., péntek

Újabb régiségek a garázsból


Golde Reflex 349 Projector

- Bzzzzzz - mondta a ketyere és nem tudtam eldönteni, hogy ez egy löveg vagy projektor vagy Art Deco önmegsemmisítő kézi készülék.

Golde Reflex 349 Projector

Átbillentettem a kapcsolót, ami hangos KLIKK-kel jelezte, hogy tökéletesen működőképes és fénnyel árasztotta el a szobát. És a szemem.

Pislogtam.

Működött és még a benne az el elmúlt hetven évben felhalmozott port és kezdte égetni.

Golde Reflex 349 Projector

A Golde Reflex 349 projektor az ötvenes években készült és egyszerűen gyönyörű volt. Megcsodáltam precíz mechanikáját és férfias vonalait.

Golde Reflex 349 Projector

Megtaláltam a dobozába rejtett tartalék objektívet. Aztán, mielőtt egyre forróbb vázával porig égette volna a házat, kikapcsoltam és elcsomagoltam.

Golde Reflex 349 Projector

Nincsenek megjegyzések: