2020. július 11., szombat

Szarvaspisis vadász


Lawn Mower

Teljesen véletlenül láttam egy vadászruhát, amiben a vadászok szarvasokra és őzekre vadásznak.



Az hittem, a tavalyi vadászprosi óta semmin se lepődöm meg, de ahogy utánaolvastam a cuccnak, szó szerint elállt a lélegzetem.

A vadász felveszi ezt a hacukát és utána beparfümözi magát szarvaslánypisivel, hogy a szarvasbika ne vegye észre - vagy, hogy vadul vonzódjon hozzá. (Tudom, az Amazonon van farkaspisi is, miért akadok én fenn a szarvaslánypisin?)



Azt most hagyjuk, hogy mit gondolok arról, hogy egy felnőtt homo sapiens egyed azt akarja, hogy egy vadállad vadul gerjedjen rá és azt gondolja róla, hogy egy szarvastehén.



Inkább az jutott eszembe, hogy sokan a nőket szokták túlzott parfümhasználattal vádolni. Ezekután hallani se akarok erről.

Hi!

A szarvaspörkölt azért jöhet.

Deer Stew with blueberry

Nincsenek megjegyzések: