2020. október 27., kedd

Tökfarm

Pumpkin

 Nem hittem, hogy ennyiféle tök létezik. (Utóbb észrevettem, hogy spagettitök és sütőtök nem is volt.)

Pumpkin

A farmon - ami hivatalosan nem tökfarm, de nekem már örökre az marad - mindent beborítottak a tökök.

Pumpkin

Itt láttam azt hiszem először az a mazochista magatartást, hogy valakit nem érdekelt, rálépnek-e a tökére vagy sem.

Pumpkin

Egyébként a gazdák nem tököltek: csak kitették a töküket, de nem írták rá, ez milyen tök.

Pumpkin

Talán mert az ember úgyis látja.

Pumpkin

A vevő kiválasztja a tökét, megragadja, ha túl nagy, talicskára teszi és a kijáratnál fizet. 

Pumpkin

Vagy a boltban, ahol tipikus helyi termékeket, házi husokat és friss narancsot lehet kapni. Meg minitököt.

Pumpkin

Valamennyire viszont csalódás volt látni, hogy nem az összes tök itt termett. Egyes ládákon más tökészek neveit fedeztük fel.

Pumpkin

De akkor is, jön a Halloween és jönnek a tökök.

Pumpkin

Nekem mégis Faludy György Rabelais átköltése jutott az eszembe:

"A BORIVÁS ŐSI ÖSZTÖNE, A TELI KANCSÓ ÖSZTÖKE S A VÉN BORISSZA ŐSZ TÖKE"

Pumpkin

Nincsenek megjegyzések: