2021. január 26., kedd

Hangrobbanás

 

Bucolic scene

Béke volt, nyugalom és épp írtam. Valami nagyon fontos és magvas jutott az eszembe (nem Granola Bar). Olyasmi, ami egy Nobel-díjas írónak is csak egy életben egyszer, különösen ihletett állapotban.

Forgattam agyamban a gondolatot, mint szakács a malacot a tüzön, amikor hatalmas robbanás rázta meg a házat, az ablak megremegett és én előszőr riasztani akartam mindenkit, hogy földrengés, de a rengés egész más volt, mint amikor földrengés van

Kifújtam a levegőt és kinéztem volna házból, amikor a világ ismét megremegett és valami robbant.

Nem földrengés volt. Mint kiderült, a légierő gyakorlatozott a sivatagban és mi a hangrobbanásokat hallottuk.

Erre mondja az ironikus amerikai: Our tax dollars at work.

Sóhajtottam és visszaültem az asztalhoz.

Hogy mi történt a párját ritkító zseniális gondolattal? A militarizmus áldozata lett.

Deadly bird

Nincsenek megjegyzések: