2021. január 30., szombat

Séta és lyuk a sárban

GSL Marina 

Jó kimenni a Nagy-Sós-tó partjára a Marinába, akkor is, ha jön a vihar. A tó mindig gyönyörű.

GSL Marina

Most a távolban, a Saltair-nél száraz sót fújt a szél és egyik kezemmel állandóan a sapkámat fogtam, hogy a fejemen maradjon.

GSL Marina

A Glaubersóhegyek irányába mentünk az egyre jobban apadó tó medrében, aztán tovább, a hajóroncs irányába.

GSL Marina

Időnként a tóba tartó patakokon gázoltunk át, egyéként a sárban caplattunk. Vagy iszapban. Ha malacok lettünk volna, boldogan röfögtünk volna. Igy tovább cuppogtunk a homokos, sós dagonyában. Én az Egy kis malacot dúdolgattam, de szerencsére a szél elvitte a hangom.

GSL Marina

Itt láttunk pár fura tölcsért a homokban.

GSL Marina

Némelyik tele volt vízzel, másokon látszott, hogy tele voltak vízzel.

Kiváncsi voltam, hogy milyen mélyek és végeztem egy kísérletet. Valamiért a felvétel elfordult kilencven fokkal, de hát nem vagyok profi kamerás és nem tudom, hogy ez miért történt. De attól még a kísérlet az értelmezhető.


 

Miután kihúztam a nádszálat, nagyobb tisztelettel néztem a sártengerre.

A szél ekkor hirtelen elült és egy pillanatra kitisztult az idő. Ezt a pillanatot használtuk ki a stratégiai visszavonulásra.

GSL Marina

Ismerve Utahot, ez a pillanatnyi szélcsend egy cudarabb vihar kezdetét jelentette. 

Így is lett és hazafele az autóból még egy szivárványt is láttunk.

Rainbow




Nincsenek megjegyzések: