2021. február 21., vasárnap

A láncfűrészes szobrász

Wheeler fram 

 Az enyhén Kovács Margit kerámiára emlékeztető faszobor láttán örülni kezdtem, hogy eljöttünk a Wheeler Farmra.

Wheeler fram
A kivágásra ítélt fasorból a láncfűrészes művészek mindenféle szobrokat faragtak és, ahogy láttuk, egyikből sem lett fogpiszkáló.

Wheeler fram

A ló meg egyenesen fogyhatott volna még egy kicsit.

Wheeler fram

Egy, csak egy legény van talpon a vidéken, 
Meddig szem ellát, puszta földön, égen... - idéztem. 

Persze a fickó nem Toldinak nézett igazán ki, hanem inkább Kukorica Jánosnak öregkorában, vagy Chuck Norrisnak fiatalon. De ennyi költői szabadságot megengedhetek magamnak.

Wheeler fram

Szállj, szállj sólyomszárnyon - néztem a madárra, ami inkább egy totemoszlop-szökevénynek tünt.


Wheeler fram

Nekem a Madárvédő Golyókapkodó háza tetszett a legjobban. Eldöntöttem, hogy otthon nézek is egy kis Pom-Pomot.

Wheeler fram


Nincsenek megjegyzések: