2021. február 23., kedd

Méret a lényeg

Big stuff

 Álltam a fogyasztás szentélyében és néztem a margarint.

7.98 kilo.

Folyékony margarin.

Nyam....

Elképzeltem, hogy az éhező, szomjazó hajótörött egy ilyen kanna Gold-n Sweet folyékony margarint takál, lecsavarja a kupakot, ajkához emeli és meghúzza a nyolc kilós margarinos flaskát, száján két oldalt csurog le az édes arany és boldogan böffent egyet a szívroham előtt.

Aztán megláttam a mézet.

27 kilo.

Elég lehet pár vekni kenyérre a nyolc kilo margarinnal.

Tisztelettel néztem. Azon gondolkodtam, fel bírnám-e emelni, hogy betegyem a bevásárlókosárba. Valamikor olvastam, hogy kínaiak őriztek meg a kora középkorban holtakat mézben. Ezzel a bödönnel egész poligám kolóniákat lehet tartósítani.

Vagy hajótörötteket, miután belehaltak a mértéktelen margarinfogyasztásba...



Big stuff

Nincsenek megjegyzések: