2022. február 6., vasárnap

Gold bar canyon

Gold Bar Canyon

Ismét a Coloradótól indultunk, ezúttal a Gold Bar Canyonba, ami felett van a Gold Bar Arch, amit általában csak Jeep Archnak hívnak.

Azt hittem, ez az a sziklaív, amin egy fickó, hogy valami emlékezetest csináljon, áthajtott egy Jeep-pel. Annyiban igaza volt, hogy leesése valóban emlékezetessé tette a helyet. 
Én annyiban tévedtem, hogy az a sziklaív máshol van, ezt azért hívják Jeep-nek, mert úgy néz ki, mint egy Jeep egy gyerekrajzon. Vagy nem - ezt majd legközelebb megnézzük.

Gold Bar Canyon

Most maradtunk a szurdok alján és onnan pislogtunk felfele.


Gold Bar Canyon

Tudtam, hogy a közelben több sziklarajz van, de most itt egyet se találtunk. Észrevettünk viszont egy vendégkönyvet: egy puha homokkő sziklát, amibe sok látogató belekopácsolta a nevét.

Gold Bar Canyon



 De tudtam, ami késik, nem múlik.

Gold Bar Canyon

A patak hol be volt fagyva, hol eltünt, néha pedig csak apróbb-nagyobb tócsák maradtak benne. 

Gold Bar Canyon

Most csak az első vízesés (száraz) helyéig mentünk és elmélkedtünk a tipikus sivatagi kifejezésen: dryfall.


Gold Bar Canyon

A tavacska viszont ott volt előtte, úgyhogy megint megbeszéltük, hogy nyáron, amikor meleg van, eljövünk ide és pancsolunk a vízben.

Gold Bar Canyon

Persze, ha lesz akkor víz.

Gold Bar Canyon

Nincsenek megjegyzések: