2022. február 18., péntek

Tériszonyfejlesztés - Dead Horse Point

Dead Horse Point State Park

Dead Horse Point az a hely, ahol az ember lenéz a kilátóból (bármelyikből) és azt mondja: OOOOOHHHHH.

Dead Horse Point State Park

Aztán, legalábbis az én esetemben, egy darabig nem akar kilátókba menni, illetve lenézni a mélybe (Aztán persze megy és lenéz.)

Dead Horse Point State Park

Lenézéskor megállapítja, hogy ott van valahol a Long Canyon, ahonnan felnéztünk ide és ahonnan egy út is felkanyarog a fennsíkra.

Dead Horse Point State Park

A Dead Horse Point State Parkot mindenki látta, aki megnézte a Thelma és Louise című filmet - csak nem tudott róla.

A film Grand Canyonban játszódó jeleneteit itt forgatták.

Dead Horse Point State Park

Én mindig is hajlamos voltam a tériszonyra ellentétben Puppey-val, aki egyértelműen nem.

Puppey

Puppey mint egy selfiező influenszer félelemmentesen ugrott fel a mellvédre és nézett le a háromszáz méteres mélységre.

Füleit meglebbentette a felfele áramló levegő és csak annyit mondott:

- Ez az Instára vagy a Tik-Tok-ra lesz?

Puppey

Aztán amikor felvilágosítottuk, hogy egyikre se, sértődötten egy faágat kezdett rágni.

Puppey

Én meg letöröltem a hideg verítéket a homlokomról.

Dead Horse Point State Park

- Nem tériszonyosnak való vidék - gondoltam.

Dead Horse Point State Park

- Meg botanikusnak se - tettem hozzá - bár láttunk itt már tavasszal gyönyörű virágokat is.

Dead Horse Point State Park

A helyi tavasz, ha jól emlékszem, május vége volt, akkor mentünk Új-Mexikóba és itt álltunk meg egy éjszakára.

Dead Horse Point State Park

Nekem már kicsit elegem volt a szakadékokból, de nem szabadultam tőlük: innen a Canyonlandsba mentünk tovább, ahol még több és még nagyobb mélységbe lehetett lebámulni.

Dead Horse Point State Park

Nincsenek megjegyzések: