2022. szeptember 4., vasárnap

A nagy fehér semmiben

Bonneville Salt Flats

- Itt lesz a verseny! - néztem a pöttyöt a térképen és nem lettem sokkal okosabb. Persze Bonneville Salt Flats-on könnyű lesz őket megtalálni, mert ott nincs semmi és ahol van valami, oda kell menni.

Bonneville Salt Flats

Tudtuk, hogy a versenyhez az autópálya pihenőtől kell rámenni a sóra és hogy ott lesz 3-4 km-en belül.

Mindig különösen élvezem, ha lemehetek egy autópályáról ott, ahol nincs lehajtó (és felhajtó) és vezethetek csak úgy bele a semmibe.

Bonneville Salt Flats

A göröngyökön nem volt jó vezetni. Sőt, rossz volt. Ha lassan mentem, nagyon rázott, ha gyorsan, kicsit, de féltem, ha gyorsan megyek, nem tudok reagálni valami váratlanra.

Bonneville Salt Flats

Aztán ott volt a rajt és ott voltak a többiek is.

Szürreális volt a semmiben gyülekező tömeg.

De tetszett. 


Tudtam, itt érdekeseket fogunk kirándulni és fotózni.

Bonneville Salt Flats

1 megjegyzés:

Joe írta...

Mint a Chott Tunéziában. Csak ott, ha bementünk jól, még a környező hegyek is eltűntek. :)