2022. szeptember 25., vasárnap

A Fekete Sárány otthona

Black dragon wash

- A 147-es mérfödkő után kell egybő lekanyarodni - olvastam. 

- Egy lehajtót csak észreveszek - gondoltam és tovább olvastam és ránéztem a térképre. Ekkor tudatosult bennem, hogy nincs lehajtó.

Óvatosan legurulok az autópályáról és ott lesz egy földút, ami egy kerítéshez vezet. Itt ki kell nyitni a kaput, áthaladni rajta, majd becsukni és akkor már majdnem ott vagyok.


Black dragon wash

Valóban ott voltunk.

Óvatosan legurultunk az autópályáról, áthaladtunk a kapun és az előre kinézett táborhelyre mentünk, amit legnagyobb meglepetésemre sikerült is megközelíteni.

Black dragon wash

Puppey kiváncsian nézte, mit csinál a pár tehén.

Pár tehén kiváncsian nézte, mit csinálunk.

Biztosan nem láttak még WC-sátrat.

Black dragon wash

Nem magyaráztam el velük.
Az ilyen nagy szőrös állatoknak max a mirigyváladékát iszom, húsát eszem, de nem szoktam velük beszélgetni.

Engem különben is a Fekete Sárkány Vízmosása érdekelt. Meg maga a Fekete Sárkány.

Black dragon wash

De mivel erősen alkonyodott, inkább elmentünk aludni és a sárkányt eltettük másnapra. Inkább az egyre türelmetlenebb Puppeyval néztünk körül.

Black dragon wash

Nincsenek megjegyzések: