2023. november 3., péntek

Pony Express ultramaraton - hajnal hasad

Stargazing

Nem fáztak a szemgolyóim és nem reszketett a dobhártyám a hidegben.

- Jobb, mint az előzőn - sóhajtottam és kikászálódtam az autóból, hogy még a többiek előtt lerohanjam azt a helyet, ahova Elvis is gyalog járt.


Stargazing

Ott álltam hajnalok hajnalán a Behemót mellett és nagyon nyújtóztam a hűvös hajnalban. Nem állítottunk sátrat, az autóban aludtunk, ami - talán a reflektix miatt - jóval melegebb volt, mint a korábbi évek hajnalai a Lookout Pass lábánál.

Improvements

A reflektix egy szigetelőanyag, amit gondosan ablakméretűre vágtam és amikor kellett feltettem az ablakokba. Az összesbe.

Talán ezért, talán másért, de az autóban sokkal kevésbé volt hideg, mint máskor.

Improvements

Most reggeli is ki lehetet bírni és nem volt az az érzésem, hogy inkább nem megyek ki.

Stargazing

Kimentem és hamarosan indultak a futók, majd a futók után mi is.

Kezdődött a kaland.


Pony Express

Nincsenek megjegyzések: