2013. január 25., péntek

Jégpálya

Yoda winter hates

- Csúszni fog...
- Négy lábam van - legyintett farkával a Mester. Én azon küzdöttem, hogy az autóbeálló meredek, 7%-os lejtőjén levergődjek. Állam a lejtőn és csúsztam.

Az újságban olvastam, hogy a reptér bezárt. A rendőrök nem győztek helyszinelni, főleg, mert a helyszínelő rendőröket is elütötték.

Yoda jobbra kanyarodott, de kisodródott a kanyarban és belecsúszott egy jéggé fagyott hóbuckában.

Az ónoseső nem utahi műfaj. 1942 óta kilencszer volt. A tizedik brutálisnak igérkezett.

Yoda megpróbált pisilni, de lábai kiszaladtak alóla. Nem mertem nevetni, mert elestem volna. Inkább belegázoltam a félméteres hóba. Félcipőben enyhén hideg érzés volt, de biztosabban álltam a lábamon.

Yoda megpróbált kanyarodni, ekkor fenékre ült.

Ebből elég - mondta a Mester, mikor négy lába hatfele csúszott és valami leírhatatlanul megvető pillantást vetett a világra és megfordult:

Menjünk haza.

Szívemből szólt.

Nincsenek megjegyzések: