2013. január 14., hétfő

Hideg

Cold days

- Gyere!

Yoda megsüketült. Még a Mesternek a fenekében eltünő orrát se lehetett látni a takarók alatt.

Felemeltem a takarót és beszóltam az otthonosan kutyaszagú mélybe:

- Yoda, megyünk sétálni.

Egy fülbojt nem sok, annyi se rezzent.

- SÉTA!

Lerántottam a nagyobbik takarót, mire Yoda sértődötten arrébb kullogott.

Yoda: going out? You mind is gone!

- YODA, SÉTA!

- Tudod, hány fok van kinn?

- Nem.

- NULLA!

- Akkor mi ez a paláver?

- Nem Celsius, Fahrenheit - mondta Yoda még sértődöttebben - Lefordítom neked. -17.

- Minusz 17?

- Igen. Ilyen hideg csak számtanpéldában létezik.
Gyere.

- NEM. Oda fogok fagyni egy fához.

Nem voltmit tenni, felvettem a Mestert, ráadtam a polar kabátot és elrohantam vele ölben a sarokig. Azt hiszem, ezzel őj értelmet adtam a “sétálni visz” kifejezésnek.

Amikor letettem a földre, Yoda leírhatatlanul szemrehányóan rám nézett, megfordult és gondolkodás nélkül hazaügetett. Egyszer megállt és a járda közepére pisilt egy azonnal megfagyó sárga parfét és már otthon is volt.

- Legközelebb akkor szólj, a CELSIUS-ban lesz nulla - duzzogta.

Cold days

3 megjegyzés:

Romesz írta...

Nalunk nincs ennyire hideg, de Oszi se szivesen megy ki a meleg lakasbol pedig a labradorok kedvelik a hideget.

GlobalGrover írta...

jujj de hideg!!!!!!

ma nalunk is hideg van de itt a hideg az +41F-ot jelent :-) elo is vettem a telikabatot es ma zoknit is huztam :-)

Jó Sir Robin a bátor írta...

itt is volt már -19C. át kellene szoknom a F-re.