2013. január 30., szerda

Izzók

Lights

Kiégett pár izzó a legalább hat éve hûségesen szolgáló karácsonyfàban. A kínai mérnökök a fába integrálták a két égôsort (beépített utánégetô?) és a valódihoz megszólalásig hasonlóvá tették petrokémiai iparuk büszkesêgèt: a mûfenyô a leveleit is hullatja, csakúgy, mint egy igazi karácsonyfa.

Most kiégett benne pár égô.

Az Amazonon 30 darab tartalékizzót adtak 6 dollárért (+5 szállítás). A Home Depotban 35 pénzért 600 darabot kínáltak.

Tekintve, hogy a "fenyô" egy huszas lehetett, kicsit erôsnek láttam az elsô ajánlatot.
Két hótakarítás között leszedtem a karácsonyi dekorációt a teraszról és láttam, hogy ebben is kiégett pár körte.

Ezek a villogó csillagok filléresek voltak és noha közelébe se jöhettek a szomszédság gigantikus fényorgiájának (lásd fotó), azért jól néztek ki.

Most lehetett ehhez is izzót venni.

Aztán megvilágosodtam: a csillagfüzérbe ugyanaz az izzócska kellett, mint a fába. Kannibalizáltam a csillagocskákat és fényesebbé tettem velük a fenyôt.

Kinában pedig egy egész falu átkozhatta smucig lelkemet.

2 megjegyzés:

Ziebi írta...

Na de karácsonyfa ilyenkor? :D

ribizlifozelek írta...

Arra a kis időre minek már leszedni?