2013. január 9., szerda

Az adapter és az ôrültek

Adapter

Az adapter még a garázsszélkor került elô. Ez egy egyszerû Mini DVI VGA adapter Almákhoz. Akármit is jelentsen ez. (Arra van, hogy egy PowerBookot hozzákapcsoljanak egy VGA monitorhoz.) Szóval ez nem egy olyan cucc, ami nagyon vonzhatná a holdkórosokat, szemben mondjuk egy maja várossal.

A cuccot feltettem öt zöldhasúért a Craigslistre. Jutányos ár szerintem, mert az almaboltban ugyanezért - igaz, ujonan- 19-et kérnek. Persze hozzá lehetne tenni, hogy mi baja lehet egy darab drótnak.

Vártam, vártam, de nem tolongtak az adapterért.

Aztán jelentkezett valaki.

- Milyen az adapter? - kérdezte. Már élből nem kellett volna szóbaállni vele, aki egy fényép és egy hosszú leírás alapján nem tudja, miról van szó, annak valószínüleg elmeorvosra van szüksége és nem adapterre.

- Megnézhetem? - Gondoltam visszaírom,hogy nem.

- Nincs autóm - írta. Na, ezzel helyete át magát a gyanúsból a nagyon gyanús kategóriába. Akkor se lehetett volna gyanúsabb, ha rátetoválja Bin-Laden arcképét a fejére.

Hosszas huzavona után beállított az ember. Ránézett az alkatrészre és már ment is:
- Nem erre gondoltam.

Vajon ha nem mellékelek fotót a hirdetéshez, mi lenne?

A következő két vevő is hasonlóan működött, csak ők még el se jöttek, viszont sms-függőségben szenvedtek.

Aztán jelentkezett egy újabb elmebeteg:
- Ki tudod hozni a város déli részébe? - nagyjából 14 km-t kellett volna autózni a ketyerével.
- Nem - feleltem. El akartam adni, de nem úgy, hogy a dupláját elutazom a kért 5 pénznek.

Az újabb vevőjelöltre rákerestem: volt is róla egy Youtube találat, ahol igazi, kelet-európai katonaként egy több száz kilós abroncsot cipelt (“ami szögletes, gurítjuk,ami keres cipeljük”).
Persze ő is eltünt valahol.

Már aggódtam, hogy a Mini-VGA adapter valami drogos kódszó: “Mit tolsz? Adaptert”.

Aztán jött a Vevő.
Igaz, két napba telt, hogy elkeveredjen hozzán és a megbeszélt időponthoz képest késsen még három órát.

Megjött, Yoda majdnem szétcincálta. A vevő gyorsan fizetett és ment. Boldogok voltunk: több hely lett a lakásban és gazdagabbak lettünk egy bankóval.

Egyébként van egy mini DVI-DVI adapterünk is öt dolcsiért, ha valkit érdekel.

Adapter

3 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

teljesen aterzem.... sosem ertettem ezeket a hulye craigslis-es vevoket... hitegetnek hogy jonnek aztan megsem jonnek vagy ha jonnek akkor aaa nem erre gondoltam. na de hat a kep ott volt meg a leiras is... amikor en vagyok a vasarlo szerepeben akkor erdekes modon en mindent elkovetek hogy minel elobb es a megbeszelt idopontban hozzam el az arut.

Unknown írta...

Ezt mintha itt irta volna Dávid fiam. Szinte 100 %-ig hasonló történik meg, ha el akar adni valami számitógépalkatrészt, vagy számitógépet, vagy bármit. Mintha vakok és süketek is lennének egyesek! Mintha mesélne valaki valakinek valamit az meg rákérdez, hogy mi is ez tulajdonképpen? Eleinte nagyon felt tudta magát huzni ezen, de már csak röhög rajta. Azt hittük ez egy belga figyelmetlen szokás, de ezek szerint nem. Nem mintha ettől jobb lenne! :)

ribizlifozelek írta...

Mégiscsak egy faj a homo sapiens..