2013. október 25., péntek

Kávézó Brassóban

Brasov

Brassó.
Kapu utca.
Kávézó.
Festival 39.

 Festival 39

Nem tudom, hogy eredeti állapotába állították-e helyre a kávézót vagy kitaláltak egy régit, de a belsőépítész tökéletes munkát végzett.

Klasszikus kávéházi belső, bútorok és hangulat fogadott. Meg wi-fi. És finom kávé. Meg jó hangulat.

DSCF3200

Békésen ültünk. Megbeszéltük a világ dolgait. A változásokat. A rokonokat. A politikát. A gazdaságot.

Ha van időnk, a világ összes baját megoldottuk volna.

De menni kellett ebédelni.

Indulás előtt elmentem oda, ahova még Ribizlifozelek is gyalog jár.

Beléptem és először azt hittem, rossz helyen járok.






Aztán csodálkoztam.
Aztán beljebb léptem és még jobban csodálkoztam.





Ha lett volna időm, lecövekelek a női WC előtt és megvárom, amíg kijön valaki és megtudakolom, ott vajon harmincas évekbeli meztelen fickókkal van-e minden kitapétázva.

De nem jött senki, az ebéd meg várt, így egy megoldani való rejtélyt eltettünk jövőre.

Nincsenek megjegyzések: