2014. január 15., szerda

A csomag útja



Október elején kértek tőlem egy fontos és sűrgős dolgot Magyarországról. Mivel vámmal és postával együtt felannyi volt itt, mint ott, megérte innen küldeni Budapestre a holmit, ami egy gyógyászati segédeszköz volt. Koraszülötthordozó, na.




Megvettem és október első hetében postára adtam.

Aztán nem történt semmi.

Felfedeztük a Jordán-folyót, bejártuk a partjait, a csomag meg utazott. Utazott. Utazott.

November közepén lemondtam róla.

Decemberben elfelejtettem.

Aztán karácsony után kaptam egy emilt.

- MEGJÖTT! - igaz, annyira már nem volt rá szükség, de még használhatónak bizonyult.

A dobozt borító pecsétek között az egyik ragadta meg a címzett figyelmét: egy postahivatalé volt a bélyegző és azt mutatta, hogy a csomagot véletlenül rossz helyre szállították ki.

A bélyegzől volt ország is.

Maldív-szigetek.

Életemben nem irigyeltem még így egy csomagot.

Nincsenek megjegyzések: