2018. január 18., csütörtök

Izzócsere


Old light bulb

Kiégett az autóban a rendszámtáblát megvilágító egyik körte.

Az autó gépkönyvében kinéztem milyen izzó kell a rendszámtáblához, aztán reflexszerűen az Amazonhoz fordultam.

Kismillió izzó volt.

LEDes, LEDetlen. Új. Használt.

(Ki vesz használt izzót az autójába? Általában ki vesz használt villanykörtét? Aki rágógumit?)

Tíz dollár. De 12 darabot adnak érte. Bolondnak is megéri. Mondjuk nekem csak egy égett ki, ha veszek egy tucatot, akkor kicserélem mindkét rendszámtáblaizzót, a három utastérben levő lámpát (ha jó bele) és még mindig marad hét darab.

Egy másik kilenc dollárért adott nyolc LED-et. De másfél csillagja volt harmint értékelésből. Eldobható LED.

Egy másik, amit direkt az autóhoz kínált az Amazon kék színű volt. Mi vagyok én, lopakodó?

A következő jónak tünt, olcsó volt, de többek szerint nem fért be a helyére.

Aztán találtam egy párt. Nyolc dollár. Kiszállítás: kilenc dollár.

Végül leszálltam a földbe és a Mesterrel elmentünk a közeli autósboltba.

- Milyen autója van?
Megmondtam.
- Mikori?
Megmondtam.
- Tessék. Öt dollár.
- Köszönöm.




Nincsenek megjegyzések: