2018. január 25., csütörtök

Országuti benzinkút

Ostrich

Büdös volt. Penetránsan büdös. Mint egy csirkefarmon, csak koncentráltabban.

Egy amerikai országuti benzinkút mindig tartogat meglepetéseket.

Körülnéztem, hogy került egy koncentrált csirkefarm a semmi közepére.

Nem láttam csirkefarmot, de észrevettem pár nagy barna valamit mozogni egy kerítés mögött.

Közelebb mentünk.

Igen nagy csirkék voltak.

Vagy inkább struccok.

A benzinkútnál volt egy állatsimogató, ami most, télen zárva volt. De a struccok itt maradtak és valószínűleg büdösséggel védekeztek a hideg ellen.

Ostrich

Aztán megláttam valamit.

Alig fért be a benzinkút teteje alá.

Szájtátva néztem.

A valami, ami egy kerekekre szerelt emeletes nyaralónak tünt egy óriási pickup után volt kötve.

- Ez mi? - kérdeztem a sofőrt, aki büszkén vigyorgott.

- Fotózza le! Ez egy lakóbusz. Egy RV.

Nézem és próbáltam felfogni a méreteket. Aztán elképzeltem, milyen lehet százhússzal robogni nagy szélben az utánfutó helyén egy házzal. Persze le lehet parkolni és megvárni, amíg eláll a szél. Vagy ottmaradni, amíg kitavaszodik.

RV

Nincsenek megjegyzések: