2020. június 30., kedd

Régiségek a garázsból


Revere Model 8 Movie Camera

Mikor a garázsban a fűrész leszedése közben majdnem rámdőlt a szomszéd dobozhegye, amiben nemrég a szuper-hiper vekkert is találtam, nekiláttam egy újabb kupac feldolgozásának.

Revere Model 8 Movie Camera

Mielőtt maga alá temetne.

Old Stuff


Elképesztő kincseket találtam. Az 1940-1946 között gyártott Revere Model 8 miniatűr filmfelvevő most is magabiztosan kerregett és készen állt ey afrikai szafarira.

Revere

A nagy gonddal készült bőr tokja pedig egy egész expediciót megmenthetett az éhhaláltól belefőzve egy levesbe. Veszély esetén pedig be lehetett vele tömni egy oroszlán kitátott száját is.

Zeiss Tenax Automatic 35 mm Camera

A fényképezőgép újabb volt, 1960-1963 között készült és Zeiss nem hazudtolta meg magát. Ma is tökéletesen működik és gyönyörű.

Exposure Meter

A General Electric fénymérőn meglepődtem: az ötvenes években készült műszer tökéletesen működött.

Exposure Meter

Arra gondoltam, hogy majd nyolcvan év múlva nem fognak boldog felfedezők rácsodálkozni Kindlémre és olyanokat mondani, hogy "látod, még mindig működik" és nézd, "milyen gonddal csinálták ezt a tokot", meg, hogy "hihetetlen, milyen szép munka!"

Light Exposure Meter

Nincsenek megjegyzések: