2021. március 25., csütörtök

Művészeti séta a villamos mentén

S-Line 

Az igazsághoz tartozik, hogy én nem megy művészeti sétára indultam, csak haza az uszodából.

S-Line

De ha már arra jártam, megnézegettem a szobrokat és festményeket a villamos mentén. a Parley's Trail-en. 

S-Line

Eredetileg csak a willendorfi Vénuszt akartam lefotózni, de elkapott a lendület.

S-Line

Hogy miért nem autóval mentem az uszodába? Ezt majd elmesélem. Addig halmozom a feszültséget.

S-Line

Az egykori szárnyvonalra emlékező síndarabokból meglehetősen sok épült be mindenféle műalkotásba,


S-Line

Ez nem volt meglepő, elvégre mozdonyból is több volt.

S-Line

És talpfa-rakásból is.

S-Line

Bár ez utóbbinak rózsaszín változata nem jött be.

S-Line

Itt jártam nagyjából félúton.

S-Line

Itt a grafitik és egyéb falfestmények domináltak.

S-Line

Itt a kedvenceim a nőalakok. (Akik szintén dominálnak.)

S-Line

A grafitik mögött egy hatalmas, veterán atuók restaurálásával foglalkozó műhely lapul.

S-Line

Autók viszont nem itt, hanem a következő épületen voltak.

S-Line




Mire idáig értem a morfondírozással és már a faluban is voltam.

S-Line

Itt kicsit kevesebb a szobor és a festény, de azért ez se rossz.

S-Line

Kedvencem a nyárfa.

S-Line

A kék hegyeket kevésbé szeretem.


S-Line

Nincsenek megjegyzések: