2021. július 8., csütörtök

Az abszolút sima víz ára

Destilled water

- 1.19-re van leértékelve a négyliteres desztillált víz 1.59-ről! A bolondnak is megéri - gondoltam és már majdnem vettem egyet, mert pár ketyerébe itthon kell desztillált víz, de aztán megtorpantam. Mintha ezért máskor kevesebbet fizettem volna..

Hamarosan meg is találtam a másik fajta desztillált vizet.

Ebből egy gallon 89 centbe került.

Elgondolkodtam. Ásványvíznél a presztizs, a kút, az ásványi tartalom magyarázhatja az árkülönbséget. Mert tudom, az ásványvizek más és más az ízük.

De a desztillált víznél ez hogy van?
A desztillált víz pont arról szól, hogy nincs benne semmi! (Ezt a semmit többféleképpen lehet előállítani, a lényeg, hogy az ásványi tartalom kisebb bennük, mint a csapivízben.)
Szóval az igazi különbség valószínűleg a marketing.


Destilled water

Nincsenek megjegyzések: