2022. május 8., vasárnap

Autópályák között

Parley’s Canyon

Civilizációnak alig volt látható nyoma az úton kívül - ha befogtam a fülem. A két autópálya zaját ami körbefogta a parkot talán csak egy süket harangozó hagyhatta figyelmen kívül.

Tényleg a városban voltunk, csak nem látszott.

Parley’s Historic Naturpark

A park autópályán túli felén már voltunk, ott van az Öngyilkos-sziklája. Most odáig nem mentünk, de megkerestük a völgybe a Parley's Canyonon át egykor leereszkedő vasútvonal maradványait.

Parley’s Canyon

Meg is találtuk - nem sok maradt belőle.

Négy oszlop, meg pár talpfa, amiből egy asztal nőtt ki.

A nyomvonal eltűnt egy kutyák által elzárt területen.

Parley’s Canyon

Tovább haladtunk a megáradt patak mellett egyre nagyobb sárban tapicskolva.

Parley’s Historic Naturpark

A víz egyre zavarosabbá vált és már vártam, hogy kiérjünk az aszfaltra.

Parley’s Canyon


Az egykori fogadó borospincéjét már elkerítették, szóval szerencsésnek éreztem magam, hogy egy éve még bejutottam.

Parley’s Canyon

Innen aszfalton mentünk tovább.

Legnagyobb meglepetésemre itt se találkoztunk senkivel, se kerékpárossal, se gyalogossal.

Az előbbinek örültem is egy kicsit: Puppeynak még gyakorolnia kell a jobbratartást.

Puppey on Parley’s trail

A vízvetezéket most csak messziről néztük meg.

Parley’s Canyon

Siettünk vissza az autóhoz, ahonnan még ránéztünk a városra is.

Parley’s Canyon

Nincsenek megjegyzések: