2022. november 5., szombat

Leletek Fish Springsben


Buttshield

Amikor megláttam kidobva a "butt shield" - fenékpajzs- feliratú zacskót Fish Springsnél, egyből egy erényövre asszociáltam, ami "biztonsággal használható férfiak és nők által".

Persze nem miniatűr erényövről volt szó, hanem létfontosságú futó és kerékpáros felszerelésről: ez megakadályozza, hogy futás közben kidörzsölődjön a futó feneke illetve, hogy a nyereg feltörje a kerékpáros alfelét.

Remélem, a honfoglaló magyaroknak is volt ilyesmijük, másként a bevonulás a Kárpát-medencébe meglehetősen fájdalmas lehetett volna.

Bronze horses

Mivel mániákusan mindent elolvasok, kiolvastam a WC-papír papírját is. (Senki se kérdezze, mit csináltam még multi-tasking közben!)

Megtudtam, hogy a papírt amerikai vakok gyártják Outlook (kilátás) néven.

Úgy éreztem, erre a napra már mindent megtudtam, amit lehetett.

Outlook

Nincsenek megjegyzések: