2013. március 4., hétfő

Yoda és a komondorok

Yoda North Pole goes

(Megjegyzés: az alábbi bejegyzés teljesen politikamentes és egy egyszerű párbeszédet ír le.)

- MRRRRRRR! - mondta Komondor 1 és nekiugrott a kerítésnek, a kerítés behajlott és Komondor 1 picit lenézett rám.
- Menjenek kérem át a másik oldalra! - sápadt el Komondor 1 és 2 gazdája a verandán.
- MRRRRRRRR! - mondta Komondor 2 és nekiugrott a fémkerítésnek, ami hangosan nyikorgott.
- VAUUUUUUUUU - mondta egyszerre Komondor 1 és Komondor 2, miközben dezintegrálódtak az ablakok az utcában.


Yoda úgy tett, mint aki süket. Felszegett fejjel minden irányba nézegetett, kivéva arra, amerre Komondor 1 és 2 őrülten rágták a kerítést és ártatlan pofával ment át az utca másik oldalára és lassítás nélkül továbbment.

- Yoda, nem hittem volna, hogy így megfutamodsz - mondtam a Mesternek.
- Hol futamodtam én meg? - kérdezett vissza Yoda - Én győztem.
- Hogy-hogy?
- Nem értesz te ehhez, ez egy unortodox győzelem volt - felelte a Mester és felemelte a lábát.

1 megjegyzés:

zsi írta...

:) Nagyon jó. Kár, hogy az egyik szemem kétségbeesetten zokog itt e szép hazában