2013. március 5., kedd

Mozgáskorlátozott-konferencia

Handicapped entry

Ribizlifozelek különösen érzékeny a mozgaskorlatozotakkal kapcsolatos magyarországi hírekre. (Szerény véleménye szerint a rámpák és liftek elöbbre valók bizonyos sporttal kapcsolatos beruházásoknál, és végül is mindegy, hogy a klientúrák mit építenek, fociakadémiát vagy liftet a metróba. Mindkét esetben pénzhez jutnak.)

A minap olvastam, hogy a Mozgáskorlátozott nôk nehézségeitôl szerveztek konferenciát elsô emeletre, liftmentes házba. Ahol nem volt mozgáskorlátozott WC.

Így a mozgáskorlátozott nôk nem tudtak elmenni a konferenciára.

Várom a megjegyzést:
- Kár ezeknek konferenciát szervezni, nem érdekli ezeket a saját sorsuk sem, itt ez a konferencia oszt egy se jött el rá!


A hír:
http://index.hu/belfold/2013/03/04/mozgasserultekrol_a_lepcso_tetejen/

5 megjegyzés:

Ziebi írta...

- Meg különben is, ha el is jöttek volna csak követeltek volna mindenféle rámpákat meg lifteket, ahelyett hogy örültek volna az ingyen zsíros kenyérnek.

zsuzsi írta...

En olyat lattam, ahol a frissen akadalymentesitett, mozgasserultliftes, speci mosdos, remekul kitalalt epuletbe egy massziv lepcson at lehetett csak bejutni. Az epulet tortenelmi muemlek volt es a kulsejen a szabalyozas szerint nem lehetett valtoztatni. Teleportalodjon be az a mozgasserult, aztan elvezkedhet az akadalymentessegen...

Aszittem a Harvard elsosegerol szolo cikkrol fogsz irni :)

zsuzsi írta...

Klinikak megallonal vajon ki lehet mar jonni az aluljarobol lepcso nelkul? Mind a negy sarkon korhaz van...

Unknown írta...

Pár hete hoztak a helyi ING Bank elé 3-4 óriási konténert, kiköltöztették az irodát ezekbe. Volt ami egymásra került, oda ugyi nem is lehet felmenni tolókocsival, de az alsóhoz rámpán lehet feljutni. Még erre is figyeltek, nagyon rendesek. Mondjuk ez Belgium, ahol eleve emberszámba veszik azt is, aki nem tud menni, nem lát, vagy bármilyen gondja van.

zsuzsi írta...

Teljen off. Par napja fejeztem be az egesz blog vegigolvasasat, nagyon szorakoztato volt, koszonom, h megirtad. Koszonom azert is, mert meg sosem jartam az Allamokban es nem is hiszem, h valaha is fogok, ezert jo olvasni valaki olyan szemevel latni azt az orszagot, akinek az szinten nem evidencia. Pl meg soha egyetlen regenyben sem olvastam a kozkonyvtarakrol. A minitortenelmi szilankokat is nagyon elveztem, engem is mindig az erdekel, akarhol jarok, h mit csinaltak, hogyan eltek az ottaniak.

Par kerdesem lenne.
Ti a UUn dolgoztok? Mit? Ne valaszolj, ha nagyon szemelyes, en kivancsi vagyok.
Azt irod, h Yoda felemeli a labat pisileskor. Az en szukam meg soha nem emelte fel a labat, a kan kutyam sem mindig teszi. Yoda ilyen fius lany vagy ez amolyan koltoi szimbolizmus? :)
Koszi :)