2013. március 31., vasárnap

Banánsplit

Untitled

- Egy banánsplitet kérek.
A kezdô alkalmazott segélykéröen nézett a fônökre, aki gyorsan megsúgta neki, mi a banánsplit. Még megmutatta, hogy kell tartani az ipari méretû (gallonos) tejszínszórót, majd szárnyára bocsátotta a kezdôt, aki azonnal rákezdett a betanult litániára:
- Milyen fagyit tegyek bele?
- Csokoládé, étcsokoládé, méz - a többiek ezt a fagylalt összerakása közben kérdezik, ô azonban elôre végigment minden kérdésen.
- Megszórhatom mogyoróval?
- Meg - nyeltem.
- Leönthetem forró cdokikrémmel?
- Le - cseppentettem egy kis nyálat a földre.
- Tejszínnel feldíszíthetem-e?
- Fel - hideg veríték csorgott a tarkómon.
- A tetejèbe tehetek-e három szem cseresznyét?
- Igen - lehelltem Pavlovot átkozva.
Aztán megtörte a varázst. Elbizonytalanodott. A banánsplit receptjére nézett:
- Izé, banánt kér bele?

5 megjegyzés:

Ziebi írta...

Még szerencse hogy nem fotóztad le :)

Névtelen írta...

nehezen, de csak összejött ;)

Ziebi írta...

Visszavontam. Kegyetlen vagy. :)

quimba írta...

Finom lehetett.

Parmezán írta...

szóval kértél bele banánt. Mert hogy kíváncsi voltam...