2013. július 10., szerda

A fényevô

- Figyelj, igyunk meg egy kávét!
- Nem iszom kávét - felelte a Rég Nem Látott Kollége.
- Igyunk teát!
- Nem iszom teát.
- Együnk sütit!
- Nem eszem sütit!
- Igyunk egy bambit.
- Nem iszom bambit.
- Figyelj, ha nem akarsz találkozni, nincs gond.
- De, de, csak megváltozott az életem. Megtaláltam az Igaz Utat és mostantól a Nap fényével táplálom magam.
- Ne hülyéskedj! - A RNLK sose az eszérôl volt híres.
- Komolyan, már szinte mindent fejben fotoszintetizálok.
- Hol?
- Fejben. A Nap fényében minden benne van, ami nekem kell.
- Gyere, üljünk le a padra napozni. A vendégem vagy, én fizetek.

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Küldd ki a sivatagba egy hétre egy jó nagy lakomára.

GlobalGrover írta...

ez most igaz??

L Diluent írta...

Ziebi kommenjén akkorát röhögtem, bocsánat! Ott a pont! :)