2013. július 22., hétfő

Kerekesszékes

Parliament

Ha a hegy nem megy Mohamedhez alapon sok külföldi barátom látogat meg. Utah messze van, de Budapest elérhető. Ha meg itt vannak, elviszem őket mindenfele, például a Parlamentbe, ahol a jegypénztári sor kitűnő szocializációs terület.

Már épp fizettem volna a jegyért, betetőzendő a hosszas várakozást, amikor felfigyeltem a napi infóra, amit a jegypénztárnál beszéltek át a pultosok.

- Kerekesszékesek ideiglenesen csak korlátozással jöhetnek.
- Milyen korlátozásokkal?
- Csak olyan kerekesszékes jöhet, aki fel tud menni az első lépcsősoron.

Még akkor is ezen röhögtem kínomban, amikor felmentem a Néprajzi Múzeum alagsorába került jegypénztár lépcsőin és lementem a múzeumlépcsőkön. Aztát tovább röhögtem. Esélyük sincs ezt meghallani, két lépcsősort kellene leküzdeniük a jegypénztárig.


Nincsenek megjegyzések: