2020. május 14., csütörtök

Futás törött bokával - az iWalk


iWalk

- Ezzel, amikor el volt törve a bokám, én létrára másztam és házat építettem.

Sejtettem, hogy az iWalk egy forradalmi gyógyászati segédeszköz, de erre azért nem gondoltam volna, amikor beszereztem a bokatörés után a mankó és a kecske mellé segédeszköznek.

Pedig láttam, hogy a bemutató videón hogyan szökdelnek a törött lábú egyének az iWalk-kal a lépcsőkön.



Nem is hittem el, úgy hogy a gyártó bemutató filmjei mellett megnéztem a felhasználók független videóit is. Ők részben még cifrábbakat mondtak. Bemutatták, hogy kapják fel gyereküket vagy épp a kutyakakit a földről.

Fontos volt megnézni a gyártó oldalán, hogy működik az iWalk és hogy kell feltenni. Ezt a felhasználók saját videói kiegészítették.

Intuitiv volt az iWalk, de kellett gyakorolni és az első lépéseknél kellett a segítség hozzá, hogy a felhasználó véletlenül se ssen el.

Egyébként minden pénzt megért a járókelők döbbent pillantása, amikor látták, hogy valaki töröttnek látszó lábbal vígan sétál fel-alá a hegyen.


iWalk

Nincsenek megjegyzések: