2020. május 18., hétfő

Koronavírus Amerikában - Megáll az adóhivatal

Yoda taxes does

Egy spanyol barátom mesélte, hogy nyugdíjba akar menni, elege van a tanításból. (Szerintem nem a tanításból van elege, hanem a diákokból, de a két dolog valahogy összefügg.)

Aztán amikor most rákérdeztem, hogy mikor is megy nyugdíjba, lemondóan sóhajtott: Nem tudok nyugdíjba menni.

Ezen csodálkoztam.

- A minisztérium zárva van, nem tudom leadni a papírokat.

Ezen nevettem, aztán megnéztem, merre is jár a papír adóbevallásunk amit vagy két hónapja adtunk postára.

Az IRS honlapja nem tudott semmit az egészről. Ott csak az szerepelt, hogy meghosszabították pár hónappal a leadási határidőt. Ami igazából értelmetlen, mert ha valaki otthon van, akkor simán tud adóbevallást írni.

Szóval csodálkoztam, mert hat hét után már kellene legyen valami. De nem írtak semmit.

Már fel akartam őket hívni, amikor rátaláltam a megoldásra: a papír bevallásokat az IRS betette pár bérelt konténerbe és eltette azokra az időkre, amikor vége a vírusnak. Addig szépen aszalódnak a napon.

Legközelebb nem mosolygok a spanyol haverokon.

Nincsenek megjegyzések: