2021. augusztus 9., hétfő

Etna Nevadában

Meadow Valley

- Etna mellett van a parkoló - olvastam és nem igazán értettem a leírást, amit a Ryan-Kershaw State Park oldalán találtam, hogy hol is vannak a sziklarajzok. A térképen, nem volt Etna nevű település. Sőt, település se volt.

Idővel részben megfejtettem a rejtélyt: Etna már nincs. Az olaszországi van, de ez a nevadai Etna már eltünt a föld szinéről.


Etna

A sziciliai Etnával ellentétben a nevadai Etna nem vulkán, hanem egy vasútállomás volt, ahol volt, hogy tizennégy ember is élt.

Ma már nincs itt vasútállomás és senki se lakik itt - hacsak nem számítjuk Tonny Hastings-t, de ő se él itt, hanem hal.


Etna

A sír lábánál furcsa üvegkollekciót láttunk. Tony haverjai valószínűleg ide járnak ki bedobni egy-egy felest az elhunyt emlékére.

Etna

A vasútállomásból se sok maradt, csak pár talpfa, pár rozsdás vas és egy mérleg karja.


Metal piece

Volt itt pár cserép is. Én nem szabadultam a gondolattól, hogy megtaláltuk valamelyik itt lakónak az éjjeliedényét.


Meadow Valley

De hol lehetnek itt a sziklarajzok?

Meadow Valley

Nincsenek megjegyzések: