2022. április 16., szombat

Lava Hot Springs

Lave hot springs

 - Nincs macifenék - néztem a rajzra. Nem mintha ez 42 fokos vízben sokat számított volna.

Lave hot springs

Két japán, két orosz, két amerikás magyar, négy mexikói és két echte amerikai ült a forróvízben, amit szerencsére senki se fűszerezett és kavargatott.

- Keressünk egy hidegebbet! - javasoltam.

A 42 fokos víz után a 38 fokos enyhén hidegnek tűnt.

Lave hot springs

Lava Hot Springst már a tervezés alatt kinéztük. A hely egy kis fürdőváros rengeteg kis fürdővel, szállodával és egy kedves főutcával.
Idaho

A vendégek általában egész napra jönnek (ma már nem lehet csak úgy kimenni, enni és visszajönni), napoznak és áznak a forróvízben. Mondtam is magamban, hogy forró vizet a kopaszra!

Lave hot springs

Nagyon jó idő volt, főleg ahhoz képest, hogy Idahóban voltunk és március volt.

Nyugodtan lehetett fürdőruhában (nem macifenékkel) sétálni, napozni.

Mi csak megálltunk egy lávamező után egy pillanatra kipróbálni a fürdőt, aztán rövid séta után mentünk tovább megnézni a Red Rock Pass-t, majd haza.

Idaho
Én a forróvízben ázás jelentős részét annak kitalálására fordítottam, hogy miért vannak mindenfele mángorlók felállítva a fürdőhelyen. Talán mert olcsóbbak, mint egy centrifuga.

Lave hot springs

Nincsenek megjegyzések: