2022. április 25., hétfő

Ribizli hokimeccsen

Hokey game

A Utahi Grizlik játszottak a Tulsai Olajosokkal.

Elképzeltem ezt Magyarországon. A Debreceni Szürkemarhák játszanak a Bakonyi Kondások ellen. A győztes pedig mehet a Felcsuti Gázosok ellen.

Hokey game

Egy baseballmecs után most eljutottunk egy hokimeccsre.

A meccs természetesen a himnusszal kezdődött, amit egy, a dallamokkal lelkesen küzdő énekes adott elő és a lelkes közönség megtapsolt.

Aztán bekorizott a grizlik kabalaállata. Vártam, hátha az olajosoknak is van egy ilyenje, például egy fúrótorony zászlóval, de semmi.

Hokey game

A meccs jó volt, bár a nagyérdemű főleg majszolni jött.

Hotdog, hamburger és sör fogyott a végtelenségig. 

Kellett is az energia mozgásban tartani a szurkolókat, akik folyamatosan ettek.

Hokey game

A játék pörgött, a hangulat azonban folyamatosan romlott: a medvék az első harmadban megpróbálták összenyomni az olajat, ami egy darabig sikerült is, csak a korong ment ritkán be. Azaz bement, csak a rossz kapuba.

Hokey game

Jó volt a meccs, tetszett, így két-három évente ki is lehet bírni egy sporteseményt.

Hokey game

2 megjegyzés:

lányosapuka írta...

Ötévesen az orosz (szovjet) tévéadás előtt ültem, tanultam a nyelvet. Néztem a hokimeccseket, és mondtam anyunak, hogy a Brászók nagyon jó játékos, rengeteg gólt üt (Brászók, góóóóól - 'Kapuralövés, góóóól') :-)

ribizlifozelek írta...

Erre emlékszem!