2025. november 11., kedd

Egy autópálya közepén

Rail Trail

Az ilyen zárt kapuk nem szokták utunkat állni sokáig: csak arra kell rájönni, hogy kell kinyitni őket, aztán reménykedni abban, hogy mire visszaérünk ezt nem felejtem el.

A lényeg, hogy úgy kell hagyni a kaput. ahogy találtuk. Ha nyitva, nyitva kell hagyni. Ha csukva, akkor csukva kell hegyni.


Rail Trail

Arra viszont nem igazán jöttem rá, hogy mi élhet itt, az autópályák között.


Rail Trail

Valamikor itt egy vasútvonal futott és megszüntetése után pár évvel egy lovas-gyalogos-kerékpáros sétautat csináltak belőle, amihez ezen a tizennégy kilométeres szakaszán két helyen lehet hozzáférni: az elején és a végén.

Állítólag középen be lehet mászni egy csatornán át, de azt hiszem, ezt kihagyom.

Rail Trail

Az út egy patak mentén, fantasztikus sziklaalakzatok között kanyargott felfele.


Rail trail

Tipikus, mindent a szemnek hely volt: mindent jól lehetett láni, de az autópályáktól semmihez se lehetett hozzáférni.


Rail trail

Sose volt időm megnézni ezeket a sziklákat vezetés közben. Most bepótoltam.


Rail trail

Elképesztő volt, hogy sokszor észre se vettük, hogy mi egy forgalmas autópálya mellett (között) megyünk.

Puppeyt se zavarták az autók, pedig ő igazán nem szereti a nagy zajt. Csak mentünk az úton és nézegettök a tájat.


Rail trail

Öt kiliméter után untuk meg a nem létező banánt: nem találtuk meg a kivezető vízelvezető alagutat és Puppey kijelentette, hogy neki több fa kellene a továbbmenetelhez.

Úgyhogy megfordultunk és visszasétáltunk a kapuhoz. (Nem felejtettem el, hogy kell kinyiti a kaput!)

Azt nem tudom, hogy az ösvényt nézzük-e meg a másik végétől. Hátha látunk onnan valamit.


Nincsenek megjegyzések: