2012. augusztus 15., szerda

A rádió

- Mit csinálsz?

- Bekapcsolom a rádiót.

- Most? Miért?

- Mert nem szól.

- És hallgatni akarod?

- Nem. Csak kíváncsi vagyok, hol kell bekapcsolni.

A bérautó rádiója makacsul hallgatott. Hiába nyomogattam szisztematikusan a kapcsolókat és tekertem a tekrentyűket.

- Nem akarsz inkább vezetni? - V kicsig retignáltnak látszott.

- Azt csinálom.

- Nem, rádiót nyomogatsz.

Eközben egy jólirányzott gombnyomást követően a rádió katapultált a hátsó ülésbe. V úgy nézett rám, mint legközelebbi hozzátártozóim. A jeges pillantáshoz a mentális erő bizonyára a Mestertől érkezett és egyszerűen képtelen voltam hátranyúlni megkeresni a ketyerét.

- De én csak be akartam kapcsolni... - lehelltem, majd egy piroslámpánál visszanyertem szabad akaratom és visszatettem az előlapot.

- NEM - V hallk volt és határozott. Aztán ránézett a rádióra és megnyomott rajta egy nagy, kék power feliratú gombot.

- Akkor most már vezethetsz is.

2 megjegyzés:

Boston2 írta...

De legalább megtudtad, hogy lehet levenni az előlapot :)

GlobalGrover írta...

ez jo. vezetes kozben nyomogatni gombokat osszevissza gondolom konnyebb mint olvasni.... a repulo elolap jo lehetett.