2012. augusztus 27., hétfő

Parkolás a füvön

Lawn

- És hol parkolhatok?

A kérdés legitimnek látszott. A szuper-hiper satöbbi szálloda 50 szobájához 25 parkolóhelyet álmodott meg a vicces kedvû tulajdonos.

- Ide parkoljon a fûre.

Elemeztem a füvet.

Htl

A szálloda focipályája volt. Kapuval, kispaddal, ahogy dukál. Pár másodpercet elemeztem magamban a lehetôségeket: vajon politizálni akar a recepciós azzal, hogy a magyar vendéget a focipályára parkoltatja? A válasz egyértelmû nem volt, de a focipályán parkolás ötlete felvillanyozott.

V szerint boldogabb arccal álltam a fûre, mint ahogy elfogyasztottam napi Milka-adagomat.
Gondosan, merôlegesen a vonalakra álltam meg a pálya szélén.

Kicsit késôbb vacsorázni mentünk a
komplexum másik végébe.

A focipálya mellett elhaladva észrevettem az ôrt, amint zseblámpával olvassa az autó rendszámát.

- Vége a jó világnak - sóhajtottam - Segíts átállni, fáradt vagyok.

Kicsit elszomorodtam, Yodához hasonlóan sajátos véleményem van a fociról.

- Segíthetek? - álltam meg az ôr mellett.

- Magáé ez az autó?

- Igen.

- Rossz helyen áll - sóhajtottam - Még várunk pár vendéget.

- Megtenné, hogy beljebb áll?

Nem hittem füleimnek.

- Beljebb?

- A kezdôkörbe. Vagy a kapuba.

- Állhatok a kezdôkörbe?

- Igen.

- Vagy a kapuba?

- Igen.

- Juhééé - becsülni kell az élet apró örömeit.

Bukovina

3 megjegyzés:

Boston2 írta...

Ha lovaspóló van, miért ne lehetne autósfoci is? :)

Jó Sir Robin a bátor írta...

Hát nézd, most képzeld el, hogy nézne ki az autód holnap estére egy golfpályán. :) Aztán magyarázhatnád a biztosítónak, hogy te csak parkoltál.

Boston2 írta...

Egy barátom a Velencei-tónál lakik és a kertjében szokott golf elütéseket gyakorolni. Elég hosszú a kertje és utána van egy ugyanakkora senkiföldje.
A szomszéd háza csak az után van, mégis egyszer sikerült neki a tetőn a zárócserepet kissé elmozdítania egy jól kivitelezett ütéssel.