2012. augusztus 28., kedd

iPhonebuhera

Bluethooth

Megjegyzés: a következő bejegyzés nem arról szól, hogy melyik telefon jobb és ki, milyen vallást követ. Ez egyszerűen egy leírás arról, hogy lehet valamit egyszerűen megoldani egy telefonon.

- Siri, bluetooth!

Siri, a telefonba bújtatott dzsinn azonnal kész volt a válasszal:

- Rákeressek a neten a bluetooth-ra?

- Ne keress rá, kapcsold be.

- Rákeressek a neten a bluetooth-ra?

- Kapocsold be!

- Rákeressek...

- Kuss.

Bluetooth

Nem hittem el, hogy semmit se lehet tenni a dzsinn lámpaolajba fojtásán túl. Bluetooth nélkül a telefon félfülű óriás. Vagy mi.

Ismerem a saját korlátaimat, vezetés közben nem telefonálok és telefonálás közben nem vezetek. Egyik se megy.

- Most nyomjam meg a gombot és keressem ki a menüből a bluetooth-t? Azt hittem, Siri megoldja ezt a feladatot - keseregtem. Természetesen én vagyok a hülye, arra se kérem meg a telefont, hogy főzzön meg. Azt a két gombot meg le tudom nyomni.

Azért a dolog nem hagyott nyugodni és rövid keresés után találtam egy megoldást.

A Contacts-ban csinálunk egy Bluetooth nevű kapcsolatot, a webcíméhez pedig a következő fohászt írjuk:

prefs:root=General&path=Bluetooth

Ezt követően rászólunk a dzsinnre:

- Bluetooth.

Bluethooth

A dzsinn meg a képünkbe tolja a kontaktot, ahol csak rá kell kattintani a linkre és lehet is bekapcsolni a Bluetooth-t.

Azért jobban szeretném, ha a dzsinnt elég lenne csak szóban utasítgatni.

Brightness

Forrás:
http://forums.imore.com/siri-forum/223832-use-siri-access-system-preferences.html



5 megjegyzés:

Jó Sir Robin a bátor írta...

Ez jó. És Siri jól ért téged egyébként?

Boston2 írta...

Ügyes hekkelés :)

AMúgy Apple kedvelő vagyok és meg nem válnék a Macbookomtól, de az iPhone kezelhetőségének ehhez hasonló bénaságai miatt nem tudtam vele megbarátkozni és 2 hét után visszavittem. Talán az volt a baj, hogy előtte 2 évig megszoktam az Android ilyen kérdésekben tanúsított nagyobb rugalmasságát.

A módszer kissé nyakatekert, de tetszik. :)

Parmezán írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Parmezán írta...

Amikor a Siri-t kipróbáltam, nem hittem hogy jó kis magyaros akcentusomat fel fogja ismerni. Nagy meglepetésre mindent mondatomat előszörre és gond nélkül felismerte. Az igazi próba az volt, amikor az ébresztőt kellett beállítani: sikerült!

ribizlifozelek írta...

Meglepő módon az én Hunglishemet is tökéletesen érti. Varázsló ez a Siri, na.