2013. június 7., péntek

A tetôn

Pirineo

- Csak óvatosan!
Ha valamire nem számítottam, az az volt, hogy valaki felülrôl szólítson meg. Miért pont engem venne célba egy égi szózat? És miért pont angolul?

Egy létra tetején álltam és azon filozofáltam, merjek-e fellépni a tetôre vagy sem.

Belekapaszkodtam a létrába és körülnéztem.
J állt a szomszéd tetô peremén, olyan biztonsággal, amivel én egy járdaszegély szélén sem merek megállni.

J is most szerelte a swampcoolert.

Felkapaszkodtam a tetôre és eltipegtem a ketyeréig.

- szíjak leszed
- ponyva levesz
- elôlap lekap
- szíj ellenôriz
- párologtatópanel ellenôriz
- víz csatlakoztat
- áram csatlakoztat
- tetôrôl lemászik (brrr), víz kinyit

Ezután visszamaásztam a tetôre, még egyszer ellenôriztem mindent és lemértem a párologtatòszivacsokat, hogy vagyek 4 tartalékot. Aztán belekapaszkodtam a berendezésbe és telefonos segítséget kértem.
- Be tudod kapcsolni?

Mûködött.

Lemásztam, elpakoltam és visszamásztam a tetôre, hogy lehozzam az ottfelejtett csavarhúzót.

Vajon miért tartott az emberiségnek több évbe rájönni arra, hogy ezt a ketyerét ne a ház legmagasabb pontjára tegye?

4 megjegyzés:

Molnarka írta...

Az mi az az swampcoolert? Klíma?

Molnarka írta...

Az mi az az swampcoolert? Klíma?

ribizlifozelek írta...

Párologtató hűtő. Nem linkeltem időben a szövegbe, elnézést:

http://ribizlifozelek.blogspot.com/2011/10/ribizli-hazteton.html

Molnarka írta...

Köszönöm! :O)