2013. június 6., csütörtök

Yoda a kávézóban

Yoda

Éhes voltam. Szomjas voltam. Yodával voltam. A Liberty Parkban voltam.

- Nem mehetünk be egy kávézóba se - mondta szomorúan Yoda - Mind rasszista és nem enged be kutyákat.

- Próbáljuk meg - feleltem és már édes sütemények kezdtek a szemem előtt lebegni.

A park melletti leghippibb kávézót választottam egy rasta pincérrel. A Mestert hónom alá csaptam és átcikáztam a benn savanyodó vevők közt a pulthoz.

- Egy kávét és két süteményt kérek - mondtam, miközben Yoda érdeklődve nézte a pultot.

A pultos vigyorgott és a Mester ezt a pillanatot használta ki egy kis polgárpukkasztásra. Egyszer csak azt láttam, hogy egy rózsaszín nyelvecske végigsöpör a bárpulton. Megkövülten nézhem a nyelvecsjét.

- Yoda - szóltam rá.

- Ne aggódj, - mondta a pultos - tiszta a pult

Nincsenek megjegyzések: