2013. június 28., péntek

Kolibri

Invisible humming bird

- Mekkora darázs! - csodálkoztam a mozgásra a szemem sarkából. Aztán picit jobban odanéztem.

- Mekkora madár! - csodálkoztam tüzetesebb szemlélődés után.

Invisible humming bird

Előkaptam a jobbik fotógépet és ablakon keresztül nagy távolságból elkészítettem életem legrosszabb fotóit a kolibriről.

Tavaly már járt nálunk párszor, akkor kitettünk neki egy kolibrietetőt, akkor elmaradozott. Most megint kiteszem, hátha megváltozott az ízlése.

Invisible humming bird

1 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

de jo!! nekunk Maryland-ben volt ket aranyos kis kolibrink. hihetetlen milyen picik es hogy tudnak egy helyben repkedni amig isznak.

itt irtam rola anno, van fent par kep es video is :-)

http://globalgrover.blogspot.com/2010/07/kolibrik.html