2019. június 11., kedd

Castle Rock Pueblo


Castle Rock

Akinek elmondtam, hogy mit tervezek és nagyjából ismerte a helyet, mind elismerően bólogatott, hogy okos.

Castle Rock

A Sand Canyon Trail az Castle Rock és Sand Canyon Pueblo között húzódik. Úgy 8 km hosszú út a Sand Canyonban. Egy baj van vele, ha elérünk a végére, vissza kell menni. Akkor az már 16 km. Megcsinálható, de a Mester valószínűleg utálná a végén. Ráadásul a Sand Canyon Pueblo felöli végén van egy brutális mászás (lóval és kerékpárral nem ajánlott).

Castle Rock

Mi elmentünk az út felső végére, megnéztük a romokat és elmentünk a meredek szélére és lenéztünk. Aztán másnap elmentünk az alvégre Castle Rock Pueblóhoz és elindultunk. Azt terveztük, hogy besétálunk a legérdekesebb hat kilométerre.

Castle Rock

A terv jó volt.

Castle Rock

Jó alaposan megnéztük az engem a diósgyőri várra emlékeztető Castle Rock-ot. A mögötte levő romokat, majd elindultunk befele. Mentünk, mendegéltünk. Ha láttunk egy mellékösvényt, oda is bementünk. Kár, hogy sose tudtuk, hogy a mellékút egy szép szilához, egy romhoz vagy egy kilátóhoz vezet. Vagy sehova (azaz nem jöttünk rá, hova.)

Castle Rock

Lelkesen mentünk, mendegéltünk és már-már eljutottunk valahova, amikor leszállt a köd és esni kezdett. Szakadt az eső.

Castle Rock

Yoda rám nézett:
- Én cukorból vagyok - ezzel megfordult és valami hihetetlen sebességgel vágtatni kezdett az autóhoz. Befele úgy 4 kilométert mentünk egy óra alatt. Fél óra alatt kiértünk.

Castle Rock

- Akkor menjünk Mesa Verdébe - mondtam - ott autóval tudunk menni mindenhova.

Castle Rock

Nincsenek megjegyzések: