2020. december 14., hétfő

Egy igazi vendéglátós

 Bacon-cheddar hamburger

Megjegyzés: a fotó illusztráció. Ezt a burgert nem volt idő lefotózni. Elfogyott.

A CJW burgerboyst akartuk egy este kipróbálni. Ez egy pici, helyi lánc, négy-öt éttermük lehet. Nem beülve, mert hát járvány van, de Amerikában lassan hetven éve vannak autós éttermek, ahol az ablakból megkapjuk az ételt és lehet enni.

Előre leadtam a rendelést online, ki is fizettem és amikor odaértünk, leparkoltam és telefonáltam, hogy  jöhet a vacsora.

- Milyen néven van?

- Ribizlifozelek.

- Tessék?

-RIBIZLIFOZELEK - mondtam tagoltan és lassan.

- Nincs ilyen rendelés.

- Most adtam le.

- De nincs...

Bementem.

- Oh, ez a rendelés a South Jordan-ban levő boltba lett leadva. Ez itt Harriman.

Nekem South Jordan és Harriman az olyan, mint a Feroer-szigeteknél Koltur és Hestur, keverem őket és botor fővel elnéztem, hogy melyikbe megyek. Hülye vagyok na.

- Mit tegyünk? - kérdeztem.

- Várj tíz percet és kész a rendelés.


Vártam.

Várakozás közben odajött a pultos: 

- Elnézést a várakozásért, a meghívunk egy üdítőre.





Nincsenek megjegyzések: