2020. december 28., hétfő

Májas tévedés

Strange stuff

Nemrég olvastam, hogy több szovjet emigráns az Egyesült Államokba érve tévedésből macskakonzervet vett emberkonzerv helyett. Többen a makcsakaját kifejezetten vonzónak és ehetőnek is találták. (Megjegyzem, én mindig megkostolom Yoda összes ételét.)

Strange stuff

Ez a történet jutott eszembe, amikor egy flancos bioboltban Classic Paté nevú májkonzerveket dobáltam a kosaramba és aztán megdermedtem a májas melletti konzerv láttán. Annak is nagyon guszta leírása és csomagolása volt, de valahogy nem ez kellett volna legyen egy élelmiszerboltban a májas mellett. Legyintettem egyet, mert hát a legfelső képen levő löttyök is a közelben voltak.

A biztonság kedvéért jobban megnéztem a konzerveket és észrevettem, hogy van rajtuk egy macskarajz. 

Nomármost vagy macskából készültek (amit erről a boltról nem tételezek fel és nem is ez volt ráírva) vagy macskáknak készültek és akkor én, gyógyíthatatlan kelet-európaiként megint mellényúltam.

Különben a konzerv azóta is izgatja a fantáziámat. Valami azt súgja, hogy finom...

Strange stuff

Nincsenek megjegyzések: