2020. december 29., kedd

Még őrültebb kereszteződés

Second Ave

(Megjegyzés: az első fotó illusztráció.)

 A utai közlekedésmérnökök értik a dolgukat, tudják, hogy kell sokkolni az autóstársadalmat. A múltkori őrült kereszteződés után sikerült egy még nyakatekertebbet csinálni.

Békésen mentünk az autópálya fele ellazulva egy téli mártózás után egy thermáltóban, amikor az aluljárón egyszercsak azt láttam, hogy a forgalom átmegy a menetirány szerinti bal oldalra és a szembeforgalom az én jobbomon halad. De nem Gibraltárba érkeztünk. Nagy levegővétellel legyőztem a reflexet, hogy a jó oldalra rángassam az autót - szerencsére volt forgalom, másként nehezebben értelmeztem volna a helyzetet - és a visszafonódásnál visszatértem saját oldalamra.

Nem tudom, mire volt jó, de a relaxáció eredményét sikeresen elmulasztotta.


Crazy intersection

Nincsenek megjegyzések: