2020. december 8., kedd

Őrült kereszteződés

Car parade

Sötét volt, nyavjásan sötét és azt se láttam, hol kell bekanyarodni. Idegesen kerestem az uticélunkat és próbáltam meglátni az alattomos padkákat az új úton.

Amikor meglett a kanyarodósáv, követtem és láttam is messzebb a lámpát a zöld nyillal. 

- Megvan! - sóhajtottam és láttam bal oldalt az épp váltó lámpán még átsuhanó autót, de ekkor jobbról suhant el mellettem egy másik autó és egy pillanatra megállt bennem az ütő.

- Ha balról autók jönnek szembe, jobbról autók jönnek szembe, akkor én vagyok rossz helyen! - hasított belém a felismerés - de nagyon rossz helyen.

Figyeltem és láttam előttem a kanyarodósávot, azaz jó helyen voltam. Láttam tőlem jobbra az aszfalton a szembejövő forgalom kanyarodófsávját.

Nem tudom, ki találta ezt a rendszert ki. Az én balra kanyarodó sávomtól jobbra van a szembejövő forgalom kanyarodó sávja. Természetesen nem keresztezzük egymás útját (lásd fotó), de a helyzet akkor is megrázott. (Persze a utahi közlekedésmérnököket nem szabad lebecsülni, tudnak ők cifrábbat is!)


Crazy intersection

Nincsenek megjegyzések: