2021. május 23., vasárnap

Hol is vagyok?

Ugyintezes

Olvastam, hogy Magyarországon a külföldön beoltott magyar állampolgárok is kaphanak védettségi igazolványt - amivel sokkal egyszerűbb esetleg hazamenni.

Nosza, ügyfélkapustól rontottam a házba, ha már be vagyok oltva, akkor szerezzünk ilyen kártyát. Megjegyzem, én ezt a szókincset már nem értem, én még a "közterület jellege" kitételen is fennakadok.

Azért hősiesen kitöltöttem mindent és ekkor az program azt mondta, valamit rosszul csináltam. Valóban, láttam ám, hogy az ország neve rovat üres. Megint beírtam kézzel (gépeltem, na), hogy Amerikai Egyesült Államok.

Megint nem volt jó.

Gondoltam, a listáról kell kiválasztani.

 
Ugyintezes

Szóval azzal, hogy "Amerik", azzal nincs ország.

Gondoltam, megpróbálom az Egyesült-től.

Ugyintezes

Olyan se volt.

- De akkor hol vagyok? - néztem körül kétségbeesetten - Csak nem csatoltak minket Kínához?

Yoda erre semmit se mondott, csak horkolt az asztal alatt.

Láttam, hogy minden országnév le van fordítva, Egyesült Arab Emírségek, Trinidad és Tobago. 

Végső kétségbeesésemben egyenként végignéztem a listát és ott volt! Ott volt!

USA.

Erre azért nem gondoltam volna.


Be a US Marine

Nincsenek megjegyzések: