2022. június 6., hétfő

Hírünk a pusztán



Mentem a pusztában. 

Fejemre olvadt a sapkám. 

Verítékem elpárolgott, mire földet ért volna. 

Itt volt a parkoló. 



De nem itt parkoltam, mert nem akartam kitört kerékkel vacakolni, inkább sétáltam egy kicsit. 

A parkolót nemrég modernizálták és felszerelték egy grillel, hogy az emberek a forró sziklák helyett azon sütögessék a húst. 



Itt kerestem a dinónyomokat. 

Valahonnan (hát, nem egy bokorból) előugrott egy navajo idegenvezető:
- Ő még több dinónyomot mutat nekem!

Kedvesen megmondtam, hogy köszönöm, nem. 

Azért beszélgettünk. Honnan az akcentusom. 

Mondtam Magyarországról. 

- A ti elnökötök Orben (sic!) nem szereti a szabadságot. Mi navajók harcoltunk a szabadságért, Orben nem érti, mit jelent szabadnak lenni. 

Néztem a fiatal navajo fickóra, aztán egy mélyedésben észrevettem a kunyhóját, ahol az üzletfeleire várt. 



A zászlók mindent elmondtak. 

Kevesen elköszöntünk és még megnéztem az Észak-Amerikában talált legnagyobb dinólábnyomot és megígértem, legközelebb elmegyek egy hosszabb túrára. 




Nincsenek megjegyzések: